» vilken dag

Idag var både och skön och jobbig dag, det började med vi klassen gick till badhuset på relaxavdelningen och slappade från halv 9 till halv 11. Det var väldigt skönt!

Och sen halv 1 till nu har vi jobbat med massa filmer att översätta från teckenspråk till svenska och sätta in texterna på filmen. Riktigt dryg jobb! och det har vi jobbat med hela eftermiddagen..

Nu ikväll ska jag och vännerna åka till Sundsvall och ha kul på laserhall så ska vi ha laserkrig ;) det blir fett kul! det kommer bilder senare, imorgon ska hela skolan åka till en strand som heter Smitingen och ska ha fyrkamp sen blir det åka till Övik och vara på min kusins student!
Sen är det på lördag min dag! Att ta grundskolans examen! Äntligen säger jag bara! :) skönt att slippa denna skolan (aa)

Så jag har haft fullt upp hela veckan och helgen också! Jag antar att jag kan blogga igen typ på lördag kväll :D
pusspuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback