» hopplös

Åh hej bloggen!
jag är väldigt hopplös på att blogga nu för tiden pga jag var så trött, och jag har tyvärr inte ork till photo challenge
jag får fixa det typ flera st på en dag så kommer jag ikapp :)
just nu sitter jag på sängen i min rosa onepiece, jag är så fruktansvärt trött, helt slut i kroppen, har ont överallt till och med huvudet :( ajja så blir det ibland.. när jag kom hem från skolan då åt jag middag typ 4 tiden sen la jag mig på soffan o tittade på tv men tyvärr somnade jag då sov jag 2 timmar :$ de var riktigt skönt men jag är fortfarande trött -.-
har haft biologi nationella prov idag, det gick mycket bättre än vad jag hade trott :)
bara bra så känner jag mig trygg med ämnet så jag får bra betyg :D
har haft två delar idag, tredje del blir nästa tisdag då är biologi klart för gott!
bara engelska i april och matte i maj kvar då är nationella klart för grundskolan :)
fett skönt ju :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback