» sorry

ojjjjj jag kom på de nyss att jag har inte ens bloggat på några dagar :o 
ber ursäkt för det.. har hänt mycket saker, jag har varit i Wasa & Hjälmaren
dom mina fina vänner räddar alla mina kvällar :D
Nu tänker jag visa bilder som var på olika dagar, orka inte sortera som hände först ;)
vart på stan med mamsi i lördags 
min finaste vän 
inne i cafeterian i skolan
for iväg till Hjälmaren o umgåtts med fina människor 
idag blev jag hämtad av min värdpappa så jag slapp ta bussen hem som tar ungefär en timme :D
så himla skönt! Ikväll ska jag bara slappa hemma, snart ska jag hoppa in i duschen innan middagen och efter det blir de massa filmer så jag somnar tidigt ikväll för jag ska kliva upp kl 6 imorgon -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback