» the week

Gud va jag suger på att skriva i bloggen nu :( har mycket annat att tänka på, nationella prov kör imorgon så jag fokuserar i skolan ännu mer, träffar pojkvännen under veckan plus har tränat innebandy i tisdags men fick avbryta efter jag fick ont i ryggen, gjorde något med ryggen när jag spelade så nu har jag ryggont sen från tisdags så jag hoppade över träningen i onsdags men kom dit och kollade ändå. Har tränat ihop en redovisning för svenska muntligt nationella prov om framtid nyss så jag slappar en stund innan jag tränar igen. Ska ha två nationella prov nästa vecka så nu framöver är det massa PROV!
buuuäääh men så är det, men vilket tur är jag slipper det i andra året :D 
Jag har nog inte visat att jag har blivit starkare rödtott nu :D
supernöjd!
 
om ni vill verkligen hänga med vad jag gör på veckorna då är det bäst att följa mig på:
twitter - svampavaara
instagram - svampavaara
gifboom - svampavaara
 
IDAG ÄR DET EXAKT
30 dagar - hemligt
50 dagar - arton år


birgitta w
22 April, 2013 - 19:37

super fin! :D

Svar: tack! :D
Frida Sjöström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback