» dålig bloggupd..

 hejhej!
Gud va jag är dålig på att blogga men jag hade rejäla mycket saker att göra under tiderna här! Hade massa nationella prov, andra redovisningar osv! Så jag glömde bort bloggen ett tag men det gick väl bra? 
Imorgon åker jag hem till norrland tillsammans med min älskling då sker det något hemligt nu på LÖRDAG! jag längtar! Det ska bli kul att se :D Igår blev det exakt tre veckor kvar till skolavslutningen och imorgon är det tre veckor kvar till min 18årsdag! Yiiippiieeee!
Känns liite konstigt att ska fylla 18 snart och känna sig lite vuxen ^^
Ja ska också snart tömma här rummet hos veckohemmet för jag ska flytta ut sen i höst ska jag bo i en studentlägenhet, spännande! 
pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback