» Sunday

Hejhej!
Hade rätt bra helg med älsklingen och vännerna :D Dags för skolan iorgon för min del efter en vecka sjuk ^^
Har gjort massa läxor klart idag så det är riktigt skönt. Ska nog ut och göra nått eller sociala med vänner :)
I fredags har festat med flera stycken för Simons överraskning som i annan titel som "inflyttningsfest" och det var ganska okej, ärligt. Det skulle va mera tempo och olika lekar så skulle de bli mycket mera kul :D gör de nästa gång! ;)
igår var de soft sen jag städat rummet sen va med vännerna hela kvällen. Idag vaknade jag kvart i 12, så skönt säger jag bara, slappade framför tvn en stund sen började jag jobba med olika läxor sen var de middag o sist följde Jocke o Robin med mig ut och fota, med hjälp till min fotoläxa som ska in imorgon. Tack för hjälpen!
Sist satt jag inne et tag med olika powerpoint för olika uppgifter så nu är jag klar! Tack o lov!
Pusshejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback